חזה לא סימטרי – אפשר לתקן ולשפר את איכות החיים

התופעה של חזה לא סימטרי הוא מצב שמפריע להרבה נשים, שלא תמיד מרגישות ביטחון לגשת ולבצע ניתוח מתקן. אך השנים האחרונות היטיבו במיוחד עם הרפואה הפלסטית ואפשרו לה להפוך לחדשנית ומדויקת באופן מיוחד.

היכולת הזאת מאפשרת להרבה נשים למצוא את הפיתרון בניתוח איכותי שמשפר להן את איכות החיים. איך בוחרים את המנתח, מהי התופעה הזאת ומהן השפעות הניתוח, מיד תדעו את הכל.

חזה לא סימטרי הוא לא גזירת גורל

לפני שתתחילו לדמיין נשים עם חזה סימטרי מושלם, דעו כי פשוט אין באמת כזה. ואם הוא קיים, הוא מאד מאד נדיר. רוב הנשים חוות א-סימטריה של השד, אך ישנן כאלו ברמה גבוה יותר, וישנן כאלו ברמה גבוהה פחות. כל מנתח פלסטי יודע שאלו העובדות, ולכן, כל מטופלת שמגיע אל ניתוח יכולה להיות רגועה, היא לא חריגה בנוף.

אסימטריה בשדיים לא באה לידי ביטוי רק בצורת השד, אלא בהרכב של כמה גורמים כמו מיקום הפטמה, מנח השד ועוד. לרוב, לא מדובר בתופעה המטרידה עד כדי ניתוח.

אך ישנם מקרים שהיא אכן מפריעה בצורה מהותית ואז עולה אופציה לבצע ניתוח. רוב המטופלות המגיעות לניתוח זה גם משלבות הרמת חזה או הרמת חזה ללא שתל או הגדלת חזה. כי אם אתן כבר בתוך התהליך, ואפשר לשלב את הסיטואציה, מה טוב.

חזה לא סימטרי – למה זה קורה?

הסיבות לכך שנוצר חזה לא סימטרי נוצרות בדרך כלל בגיל ההתבגרות. כבר אז ניתן לראות את השינוי בשד שמקבל יותר ביטוי בעקבות מאורעות החיים.

לידות, הנקות, הסרה או העלאה במשקל ועוד. בנוסף, נשים שעברו שחזור שד בשל כריתה של השדיים יעידו על כך שהדבר עלול לנבוע גם מהסיטואציה הרגישה הזו.

כשאנחנו מדברים על ניתוח של חזה לא סימטרי דעו כי מדובר על אחד הניתוחים המורכבים, למרות שהוא נשמע קליל. יש בו לא מעט פרמטרים וכל שד צריך טיפול שונה.

בין אם זהו תיקון אסימטרי של נפח, או תיקון אסימטרי של הורדת הנפח. שאיפתו של כל מנתח פלסטי המבצע מגוון של ניתוחים פלסטיים כמו הצאת שתלי סיליקון או הגדלת חזה הוא להגיע גם בניתוח הזה, המורכב יותר, לתוצאה טבעית ומושלמת לשביעות רצונה של המטופלת, וללא עגמת נפש.

איך לבחור את המנתח המתאים לך?

כמו על כל שירות או מוצר שאנחנו רוכשים, ואנחנו מבקשים לדעת שהוא הטוב ביותר, גם כאן מומלץ שנעשה זאת.

כאשר אתן בוחרות מנתח פלסטי וזה לא משנה אם זה עבור ניתוח של חזה לא סימטרי או הרמת חזה ללא שתל או אפילו הוצאת שתלי סיליקון ועוד, קבלו חוות דעת. בדקו עוד מנתחים, עוד רופאים, בצעו סקר שוק גם מבחינת מחיר, וגם מבחינת איכות.

דאגו לקבל את הביקורות הטובות, חוות הדעת האותנטיות וההמלצות מהאנשים היקרים לכם, הקרובים אליכם. או מהפלטפורמות הייעודיות לכך. בוודאות תגידו לעצמכם תודה שתשקיעו את הזמן הזה בחיפוש אחר מנתח פלסטי איכותי.

ואולי הכי חשוב, סמכו על תחושת הבטן שלכן. הכימיה בינכן לבין המנתח הפלסטי מאד חשובה. אתם הולכים להיות מאד מהותיים ועקרוניים אחד לשניה, ואת הרי חייבת לדעת שאת בידיים הטובות ביותר. ואם את לא תרגישי בטוחה, שום דבר לא ילך כמו שצריך.

חזה לא סימטרי

איך מתכוננים לניתוח?

ההכנה לניתוח חזה לא סימטרי כוללת פגישה עם מנתח פלסטי יותר מפעם אחת. זה לא תהליך שונה מניתוח הרמת חזה או שחזור שד לצורך העניין. הפגישות הללו הן הכרחיות וחשובות. בפגישה הראשונה מבצעים התאמה ראשונית, תיאום ציפיות ושיחה על מה תוצאות הניתוח יכולות להיות. הפגישה השניה כבר כוללת פירוט יותר נרחב של הניתוח וביצוע של מדידות אלו ואחרות.

חשוב שתגיעי לפגישה עם רשימת שאלות רלוונטיות, רשימת תרופות עדכניות. דעי כי את עלולה להתבקש להפסיק לעשן ושחשוב שהמנתח ידע מהן מחלות הרקע שלך. ובכלל, הגיעי עם תיק רפואי מעודכן.

מומלץ, אך לא חובה, להגיע עם ליווי. גם כי זה תמיד טוב שיש ליווי אוהד ואוהב. גם כי תמיד טוב שש עין נוספת שרואה, ואוזן נוספת שמקשיבה, וגם כי ביחד זה כיף יותר.

חזה לא סימטרי – שאלות ותשובות

  • כיצד מתבצע הניתוח?

ניתח תיקון א-סימטרי מתבצע בהרדמה מלאה. הניתוח מותאם באופן אישי לכל מטופלת, וכך גם זמני הניתוח שונים. הוא נמשך עד ארבע שעות ולרוב לא מצריך אשפוז לילה לאחר הניתוח עצמו.

  • מהו תהליך ההחלמה?

תהליך ההחלמה אינו ארוך מדי ואורכו כמה ימים בלבד. לאחרי ההחלמה תוכלי לחזור לפעילות רגילה די מהר. כמובן שההחלמה משתנה ממטופלת למטופלת ובמורכבות הניתוח ושילובו עם ניתוחים אחרים, אם היו כאלו.

  • אלו סיבוכים עלולים לקרות?

כמו בכל ניתוח, גם כאן עלולים להיווצר סיבוכי. תחושה שונה בפטמות, חתכים שלא מגלידים היטב, שטפי דם, זיהומים ועוד. חשוב שתעברי עם המנתח הפלסטי על כל הסיבוכים האפשריים.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: