ניתוח הקטנת חזה – לא רק בשביל אסתטיקה

ישנם לא מעט ניתוחים פלסטיים שמתעסקים בעיקר באסתטיקה. הגדלת חזה, הרמת חזה ועוד. יחד עם זאת כשאנחנו מדברים על ניתוח הקטנת חזה זהו אחד מהניתוחים שדווקא פחות מתעסק באסתטיקה, אלא יותר בבריאות ושיפור איכות חיי המטופלת.

חזה גדול עלול להשפיע על כאבי גב, מקשה על תפקוד הגוף וגם גורם לעמידה שאינה יציבה. חזה גדול גם גורם לקושי רב בביקורות איתור סרטן השד. לכן הקטנת החזה לא רק משפרת את המראה האסתטי, אלא גם מעניקה איכות חיים בריאה יותר לבוחרות לבצע את הניתוח

ניתוח הקטנת חזה – מתחילים מכאן

הרבה נשים צעירות בוחרות לעבור ניתוח הקטנת חזה בגלל מגוון של סיבות. אסתטיקה, בריאות, וכן גם מעט פסיכולוגיה. התפתחות מוקדמת גורמת לנעה צעירה שלא להרגיש בנוח בסביבה הטבעית שלה ולכן היא מרגישה מוטרדת.

כדי לשפר את התחושה הזאת, כבר בגיל מאד צעיר אותן נערות מחילות לחפש מנתח פלסטי איכותי על מנת לבצע הקטנת חזה שתשפר להן את איכות החיים.

לחזה גדול יש השפעה גם כשמדובר בספורט, אין אסמכתא רפואית לכך שיש סיכון כלשהו בריאותי לביצוע ספורט עם חזה גדול. אך הוא מפריע, לא נוח, נשים נאלצות לקנות חזיות ספורט מיוחדות או אפילו ללבוש שתי חזיות כדי לתמוך בחזה וכל זה, גורם בהחלט לצורך לחפש מנתח פלסטי מומלץ לצורך ניתוחים פלסטיים מסוג זה.

ניתוח פלסטי בחזה יכול להתאים את החזה לפרופורציות הגוף, וכבר אז תהיה נוחות גבוהה יותר ואיכות חיים טובה יותר.

ניתוח הקטנת חזה – הזכות להרגיש טוב עם עצמך

הסיבה לכך שניתוח שהוא ניתוח הקטנת חזה הוא פחות פופולרי או מבוקש מניתוח גניקומסטיה או ניתוחים פלסטיים אחרים למשל היא כי זהו ניתוח פלסטי בחזה שאינו מתעסק באסתטיקה בלבד. בעבר ניתוח זה בוצע אך ורק על ידי מנתח פלסטי שהתעסק עם אסתטיקה ללא שום נושאים רפואיים.

אך כיום כל מנתח פלסטי מומלץ יודע שמדובר כאן גם במבנה החזה, בהתאמה לגודל הגוף, ועם צורך עיקרי של שיפור איכות חיי המטופלת.

לא כל אחת יכולה לעשות ניתוח הקטנת חזה ולכן כדאי להיפגש בפגישת ייעוץ רחבה עם מנתח פלסטי מומלץ או כל מנתח פלסטי שתבחרו בו, וזאת על מנת שתוכלו לקבל אינדיקציה מלאה על מהלך הניתוח. מטרת פגישה זו היא בראש ובראשונה תיאום ציפיות, בדיקת היסטוריה רפואית וביצוע של בדיקת גמישות העור וגודל החזה כמובן.

חשוב לשאול את כל השאלות הנכונות במהלך הפגישה על ניתוח של הקטנת חזה כי זאת ההזדמנות לקבל את כל המענה הדרוש. בנוסף, אל תלכי לפגישה לבד, אם את כבר הגעת לשלב של פגישת ייעוץ, גשי עם עוד מישהו. חבר, קרוב משפחה, חברה טובה.

ככה גם יש עוד אוזן שמקשיבה, ועוד עין שרואה. בגלל שאת כל כך כבר בתוך זה ונלהבת לעשות את הניתוח, לא תמיד תראי את הדברים נכונה. אך מלווים בהחלט יוכלו לסייע לך לקבל את ההחלטה המתאימה.

ניתוח הקטנת חזה

מה הנסיבות להקטנת חזה

כאמור, לא מדובר רק בסיבות אסתטיות. יחד עם זאת, יש נשים שמרגישות שגודל החזה לא מתאים לפרופורציות הגוף שלהן ועל כן הן ניגשות לבצע ניתוח הקטנת חזה אצל מנתח פלסטי זה או אחר.

הקטנת חזה הוא לא ניתוח ששמור לנשים בלבד, למי שלא יודע ישנו גם ניתוח גניקומסטיה המותאם לגברים שלהם יש עודף הורמונים בגוף או בעיה של משקל ובגין סיבות אלו בוחרים לגשת לביצוע ניתוח הקטנת חזה המתאים לגברים.

העובדה שהעולם המופלא של ניתוחים פלסטיים אלו ואחרים יכול ברמה חדשנית לאפשר גם לגברים וגם לנשים ליהנות מחיים איכותיים יותר בין אם ברמה אסתטית ובין אם ברמה רפואית מביא אותנו לרמת איכות אחרת.

ניתוחים פלסטיים בין אם הקטנת חזה ובין אם ניתוחים להגדלה, הרמה. או ניתוחים שאינם קשורים לאותו ניתוח פלסטי בחזה אלא אפילו ניתוח אף ועוד, הם ניתוחים שאפשר באופן עקרוני להתחיל לקיים אותם כבר מגיל 16, כמובן שבגילאים אלו זה מתבצע באישור הורים ולא באופן עצמאי.

ישנם מקרים בהם מנתח פלסטי לא תמיד ממליץ לקיים את הניתוחים, אלא אם כן אנחנו רואים שיש צורך אמיתי שפוגם באיכות החיים.

ניתוח הקטנת חזה – שאלות ותשובות

  • כמה זמן נמשך הניתוח?

ניתוח הקטנת חזה נמשך עד שש שעות וזמן הניתוח מורכב כמובן מגודל החזה, ועוד פרטים הקשורים באופן אישי למטופלת. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית ובבית חולים.

  • האם יש סיבוכים לניתוח?

ניתוח פלסטי בחזה ככל כל ניתוח הוא עלול להיות בעל סיבוכים ותופעות לוואי. כל פעולה כירורגית עלולה לגרום לכך. יכולים להיווצר שטפי דם, זיהומים ועוד. חשוב לשוחח עם המנתח על שלבי ההחלמה ולשמור היטב על ההנחיות.

  • מה טווח הגילאים שנשים עוברות את הניתוח?

לרוב, טווח גילאים הוא מגיל 18 ועד לגיל 65. אך כל הנושא הוא כמובן מאד אינדיבידואלי.

ניתוח הקטנת חזה
תוכן עניינים:
קטגוריות נוספות:
שנחזור אלייך עם פרטים נוספים?