הוצאת שתלי סיליקון – כל מה שאת צריכה לדעת

לא מעט נשים צעירות וגם בגירות בוחרות לבצע ניתוחי הגדלת חזה עם שתלי סיליקון. מדובר בניתוח מאד פופולרי כבר שנים רבות, שמטרתו היא להגדיל את החזה הנשי עד לגודל רצוי. כמובן מומלץ לעשות זאת בגדלים המתאימים באופן פרופורציונלי לגוף, ולא בגדלים שלא מתאימים.

וכמובן, עם שתלי סיליקון איכותיים. רוב הסיכויים שמי שביצעה ניתוח כזה, תצטרך גם ניתוח הוצאת שתלי סיליקון בשלב זה או אחר כי שתלי סיליקון הם לא לכל החיים.

הוצאת שתלי סיליקון – הנה מה שאת חייבת לדעת

כמעט כל אישה שעברה ניתוח הגדלת חזה תהיה חייבת בעתיד לעבור ניתוח נוסף לצורך הוצאת שתלי סיליקון וזאת כמובן במידה והניתוח שביצעה, הוא עם שתלים. שתלי סיליקון איכותיים ככל שיהיו, גם אם הם עם התקן הכי מחמיר הם לא כל החיים.

אם החלטתן לבצע ניתוח הגדלת חזה או הרמת חזה ללא שתל הסיטואציה היא כמובן אחרת לגמרי. הרמת חזה כניתוח שמתבצע ללא שתל הוא ניתוח המתבצע עם שומן הגוף, כמו גם הגדלה לחזה.

אם בחרתן ניתוח פלסטי בחזה עם שתלי סיליקון חשוב לדעת שאין הנחיה ספציפית לגבי מתי תצטרכו להחליף את השתלים. לרוב, מדובר על 15 שנים לאחר הניתוח האחרון. ניתוח הוצאת שתלי סיליקון יש לבצע גם השתלים תקינים בבדיקות ואין שום קרע.

הוצאת שתלי סיליקון – מהו קרע בשתל ואיך מטפלים?

ישנן לא מעט נשים שמרגישות מצוקה ולחץ כאשר הן מאובחנות עם קרע בשתל. שתל סיליקון הוא למעשה לא דבר של מצוקת חירום, אפשר לחיות איתו גם כאשר יש קרע.

כמובן שמומלץ לבצע ניתוח הוצאת שתלי סיליקון אך לא חייב לעשות זאת באופן מיידי. גם שתל סיליקון קרוע הוא עדיין עם מולקולות של סיליקון והדבר הכי גרוע שיכול לקרות הוא נדידת מולקולות הנקראות 'הזעה'.

נשים המבקשות לבצע ניתוח הוצאת שתלי סיליקון ומתלבטות מומלץ להתייעץ עם מנתח פלסטי לגבי כל שאלה בנושא. אין תשובה המתאימה וגורפת לכל המטופלות, אצל כל אחת העניין הוא אינדיבידואלי וכל אחת יודעת מה מתאים לה.

הוצאת שתלי סיליקון

מהן הסיבות להוצאת השתלים?

כאשר אתן מחליטות לבצע ניתוח הגדלת חזה עם שתלי סיליקון, יש לכן את הסיבות שלכן. כבר ביצעתן את הניתוח עם מנתח פלסטי מהטובים ביותר, בין אם זה ניתוח הרמת חזה ובין אם הגדלה. ובכלל, ניתוחי חזה או ניתוח פלסטי בחזה בין אם הגדלת חזה או הקטנה, הרמה או כריתה ושחזור מומלץ תמיד לבצע אצל הטובים ביותר.

יחד עם זאת, אין ערבות לחיים שלמים כשמדובר על שתלים ולכן ניתוח הוצאת שתלי סיליקון הוא הכרח. הסיבות לכן הן לרוב אסתטיות, או שינויים באורח החיים. חלק גם עלולות להיות קשורות למצב בריאותי כמובן, ולכן חשוב לבדוק את הסיבות באופן מדוקדק ביותר. לרוב, הסיבות הנפוצות הן:

  • זיהום
  • נמק רקמות מסביב לשתל
  • מצב בריאותי לא תקין
  • עיוות השתל
  • אסמיטריה לאחר ההשתלה
  • שינוי מיקום השתל
  • קרע ודלף
  • החלטה יזומה אסתטית
  • שתל גדול או קטן מדי
  • שתל שלא מתאים מבחינת צורתו

שלבי הניתוח, מהם?

ניתוח הוצאת שתלי סיליקון הוא ניתוח שמתבצע בהרדמה כללית. אורכו בין שעה לשלוש שעות, כמובן שהוא משתנה בהתאם למטופלת וההיסטוריה הרפואית שלה.

ברמת התאוששות, ישנן מטופלות שכבר באותו היום או ביום למחרת משתחררות הביתה, וישנן מטופלות שנשארו לאישפוז ארוך יותר להשגחה. אם מדובר בניתוח הוצאת שתלי סיליקון בשל זיהום, נמק בשל התקשות הקופסית המנתח יעשה פעולות נוספות ביום שלמחרת הניתוח.

ישנן פעמים במהלך ניתוח פלסטי בחזה שהחזה צונח או נמתח. במצב כזה הרופא מנתח את העור העודף, מהדק את רקמות השד לצורך תמיכה טובה יותר ומשנה את גודל העטרות על מנת שיתאימו לצורת השדיים החדשה.

תהליך החלמה לאחר ניתוח הוצאת שתלי סיליקון משתנה ממטופלת למטופלת ותלוי גם בהאם בנוסף לכך שהשתלים הוצאו, אותו מנתח פלסטי ביצע פעולות נוספות במהלך הניתוח.

חשוב להישמע להוראות הרופא לגבי ההחלמה, להמנע ממשאות כבדים, מאימוני כושר אינטנסיביים ולנוח. ההחלמה יכולה לקחת כמה חודשים מבחינת צורת השדיים.

הוצאת שתלי סיליקון – שאלות ותשובות

  • כיצד בוחרים מנתחים איכותיים?

מומלץ לבחור מנתח פלסטי איכותי לאחר קבלת ביקורות חיוביות עליו. אפשר לוודא זאת ולשאול חברות, משפחה, מכרות, וגם בפלטפורמות השונות הרלוונטיות. כמובן סמכי על תחושת הבטן שלך, וכאשר את מגיעה אל פגישת הייעוץ הגיעי עם אדם קרוב אלייך עליו את סומכת.

  • האם יש ניתוחים שאינם מצריכים שתלים?

ישנם כמובן ניתוחי הרמת חזה ללא שתל או הגדלת חזה מסוגים אלו. לא כל ניתוח פלסטי בחזה מצריך שתלים.

  • האם עלולים להיות סיבוכים וסיכונים?

עלולים כמו בכל ניתוח והתערבות כירורגית להיות סיבוכים וסיכונים, ועל כן מומלץ לוודא את כל הסיכונים ולקבל את המידע הנרחב ביותר על הניתוח מאותו מנתח פלסטי אותו בחרתן עבור הוצאת שתלי סיליקון במסגרת המקום הנבחר.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: