ניתוח הוצאת שתלי סיליקון – הוצאת שתלים לאחר הגדלה

מגוון של נשים בגירות וצעירות בוחרות לקיים ניתוחים פלסטיים להגדלת החזה המתבססים על שתלי סיליקון. זהו ניתוח מאד מבוקש כבר הרבה מאד שנים, ומטרתו היא הגדלת החזה הנשי לגודל ספציפי מתבקש.

לרוב, מקיימים את הניתוח בגדלים הרלוונטיים בפרופורציה לגוף, ועם שתלי סיליקון איכותיים בלבד. החיסרון בניתוח הוא שלאחר שנים יש לבצע ניתוח הוצאת שתלי סיליקון על מנת שאלו לא יסכנו את בריאות המנותחת.

ניתוח הוצאת שתלי סיליקון – כדאי שתדעי

כל אישה שעוברת ניתוח הגדלת חזה יודעת שבעתיד היא תצטרך לעבור עוד ניתוח הוצאת שתלי סיליקון שחייב לבצע שנים מספר לאחר ניתוח חזה המתבסס על שתלים.

את הוצאת השתלים יש לבצע לא משנה כמה השתלים הם איכותיים, היות ושתלי סיליקון הם לא לכל החיים כמובן.

אם קיבלתן את ההחלטה לבצע המרת חזה או הגדלת חזה ללא שתל, ללא שום ספק אינכן צריכות לעבור ניתוח נוסף להוצאת שתלים היות והניתוח שביצעתן הוא מתבסס על שומן עצמי בלבד.

אך אם בחרתן לקיים ניתוחי חזה כמו שחזור שד או הגדלת חזה, או הרמת חזה באמצעות שתלי סיליקון, חשוב שתדעו שלאחר 15 שנים בערך תיאלצו לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון. כן, גם אם שתלי הסיליקון תקינים וללא שום קרע.

כל מנתח פלסטי אליו תגשו, יסביר את הנושא ואת החשיבות שלו לעומק.

הוצאת שתלי סיליקון – הצילו, קרע בשתל!

הרבה נשים חשות מצוקה כאשר יש להן קרע בשתל סיליקון. אך חשוב לדעת שקע בשתל הוא לא מצוקה חירום.

אפשר לחיות זמן רב עם קרע בשתל, ולא חייב להילחץ ולחפש באותה השניה מנתחים פלסטיים לצורך ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מרגע הגילוי. גם שתל שהוא קרוע, עדיין יש בו מולקולות סיליקון שיכולות מקסימום לגרום לתופעת ה'הזעה'.

לא מעט נשים מנצלות את הקרע בשתל לצורך שינוי גודל השתלים ולביצוע הקטנת חזה באמצעות שתלי סיליקון קטנים יותר.

כמובן שהפריוויליגיה לבחירת הגודל היא משהו שאפשר לשחק איתו כשמתעסקים עם שתלי סיליקון, אך העניין הוא מאד אישי ולכל אחת מתאים משהו אחר.

היות ואין ערבות לכל החיים כשמדובר בשתלי סיליקון ישנן סיבות מגוונת להוצאתם. הן בדרך כלל אסתטיות, או כוללות שינויים באורח החיים.

אך הן גם יכולות להיות קשורות למצבכן הבריאותי. ועל כן, חשוב לדעת מהן סיבות הנפוצות עבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון בתהליך ניתוחי:

  • זיהומים
  • נמק רקמות מסביב לשתלי הסיליקון
  • מצב בריאותי כללי לא טוב
  • עיוותים של השתלים
  • שינוי מיקום השתלים
  • קרע
  • דלף
  • א-סימטריה של השתלים אחרי ההשתלות
  • החלטה בשל אסתטיקה
  • שתלים גדולים מדי
  • שתלים קטנים מדי
  • שתלים שאינם מתאימים בצורתם

ניתוח הוצאת שתלי סיליקון

מהם שלבי הניתוח?

ניתוח הוצאת שתלי סיליקון הוא תהליך המתבצע בהרדמה כללית בין שעה לשלוש שעות. והוא משתנה כמובן בהתאם לכל מטופלת ולמצב הבריאותי שלה.

לרוב, מטופלות מתאוששות מהניתוח כבר באותו היום או ביום שלמחרת. וישנן מטופלות הנשארות לאישפוז יותר ארוך לצורך השגחה. אם זה ניתוח הוצאת שתלי סיליקון בגלל נמק, זיהום או התקשרות קופסית המנתח צריך לבצע עוד פעולות ביום לאחרי הניתוח עצמו.

יש פעמים בהן החזה נמתח או צונח במהלך הניתוח, ובסיטואציה הזאת הרופא מנתח את העור שנותר, ומהדק את רקמת השד לתמיכה איכותית יותר. כמו כן, גם גודל העטרות ישתנה על מנת שיתאימו לצורת השדיים הנוכחית.

תהליך ההחלמה כמובן אישי ומשתנה בין מנותחת למנותחת ותלוי גם בעובדה חשובה. האם הניתוח היה להוצאת השתלים בלבד, או שמא המנתח ביצע פעולות נוספות במהלכו.

ציות להוראות הרופא בנוגע להחלמה הוא קריטי בשלב זה. יש להמנע ממשא עבד, מספורט אינטנסיבי ויש לנו מנוחה איכותית. החלמה מניתוח זה לוקחת מספר חודשים.

כשאתן בוחרות את אותו מנתח פלסטי שיבצע את הניתוח חשוב לשים לב שהוא אכן מומחה בתחום. נכון שבעבר עברתן ניתוח פלסטי לצורך הגדלה, הרמה או הקטנה. אך אחרי שנים רבות לא בטוח שתעברו את הניתוח אצל אותו המנתח. וגם אם כן, דברים משתנים.

לכן כשאתן מחפשות את אותו מנתח לצורך ביצוע התהליך וודאו שהוא אכן מוסמך, בעל המלצות ושאכן אתן יודעות ומכירות את העבודה שלו. גם אם שוחחתן עם לקוחות עבר או לקוחות הווה.

ניתוח הוצאת שתלי סיליקון – שאלות ותשובות

  • האם יש ניתוח ללא שתל?

ניתוח הרמת חזה, הגדלת חזה וגם שחזור שד ניתן לבצע ללא שתלים. הניתוחים הללו מתבססים על שומן גוף עצמי המוזרק ממקומות שונים בגוף, ואף משלבים בהם גם ניתוחי מתיחת בטן, מתיחת ירכיים ועוד.

  • מהם הסיבוכים שעלולים לקרות בניתוח?

כמו בכל ניתוח והתערבות פולשנית כירורגית, עלולים להיות סיכונים וסיבוכים. ולכן מומלץ לוודא את הסיכונים הללו בפגישת הייעוץ עם המנתח. ובכלל, קבלת מידע נרחב על הניתוח הוא דבר הכרחי להצלחת הניתוח.

כמו כן, גשו לפגישת הייעוץ עם חבר, חברה, או קרובי משפחה שאתם סומכים עליהם. תמיד טוב שיש עוד מישהו ששומע ורואה.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: