הרמת חזה ללא שתל – זה אפשרי

ניתוחים פלסטיים מסוג הרמת חזה ללא שתל הינם ניתוחים מבוקשים שאוספים את מקסימום הנפח הפנימי של רקמת השד והופכים אותו למעוצב ואסתטי. זהו ניתוח שמבוצע ללא שתלים, ואין בו שום סיכון הקשור או כרוך בשתלים.

ועל כן, יש לו ביקוש רב. לרוב, הנשים המתאימות לניתוח זה הן נשים שהחזה שלהן גדול ובשרני ומכיל קרמות חזקות. כמו גם, אחוזי שומן איכותיים שאפשר להשתמש בהם עבור הניתוח.

הרמת חזה ללא שתל – מי בוחרת בכך, ולמה?

הרמת חזה ללא שתל היא הרמה המעניקה מראה טבעי ללא שתלי סיליקון. הניתוח נחשב לאחד מהניתוחים האיכותיים ביותר לא רק בגלל התוצאה הטבעית, אלא גם בגלל העובדה שאין צורך לבצע אחרי שנים ניתוח הוצאת שתלי סיליקון.

ובכלל, הרמת חזה הוא לא ניתוח כמו הגדלת חזה בו יש צורך בקביעת הגודל על סמך שתלים. אפשר לבצע אותו על סמך שומן עצמי בגוף, וליהנות גם מחזה בריא, וגם ממראה טבעי.

התהליך הוא מאד פשוט, אך יש לבצעו בכובד ראש. מרגע קבלת ההחלטה, מומלץ למצוא מנתח פלסטי מומלץ ואיכותי, ובעל מספיק נסיון וותק בתחום. לאחרי כין לתאם פגישת ייעוץ ומשם להמשיך הלאה את התהליך.

לא מדובר בתהליך פיזיוליגי בלבד, אם כי בתהליך נפשי שהולך לשפר את איכות החיים פיזית ומנטלית.

הרמת חזה ללא שתל – איך זה קורה?

ראשית, לפני הניתוח חשוב להקפיד ולהגיע אל פגישת ייעוץ ראשונה בה המנתח יכיר אותך, את הרקע הרפואי שלך, יבדוק את כל המידע הרפואי הקשור אלייך ויוודא אלרגיות, רגישויות ובכלל רקע רפואי.

לאחר מכן תעברו על סוגים של ניתוחי חזה בתחום הרמת חזה ללא שתל שאת מתעניינת בו, ותקבלי רקע והסברים על ניתוחים פלסטיים המתאימים לך.

מהרגע שתבחרי את הניתוח המתאים, תיבדקי על מנת להימצא מתאימה ותיעשה גם שיחת תיאום ציפיות רלוונטית.

את תידרשי לתת את הבדיקות הבאות עבור ניתוח הרמת חזה ללא שתל וזאת על מנת שהניתוח יעבור בהצלחה:

  • תפקודי קרישה
  • בדיקות דם כלליות
  • ספירת דם
  • א.ק.ג
  • ממוגרפיה

אם הנך בת פחות מארבעים, לא תידרשי בממוגרפיה אלא באולטראסאונד בלבד. אם יש היסטוריה של סרטן השד, או שאת בעצמך חלילה עברת סרטן השד עלייך לעדכן את הרופא בכל פרט ופרט.

מהלך הניתוח

במהלך הניתוח המנתח מסיר עודפי עור וגם מקטין את העטרה. כך נוצרת חזית עור הדוקה וצמודה, וחזה עם מראה זקוף, סימטרי, אסתטי ונאה. המטרה היא להפוך את החזה ממדולדל ורפוי, לזקוף צעיר ומתוח.

בסיום הניתוח תתבצע תפירה עדינה ומדויקת. התפרים הם תפרים נמסים ולכן לא תצטרכי לחזור להסיר אותם. ניתוח הרמת חזה ללא שתל הוא לא ניתוח בעל כאב משמעותי. ולכן לא בטוח שבכלל תצטרכי משככי כאבים לאחריו.

אך היות וכל מטופלת ומטופלת מגיבה אחרת, אם תסבלי מכאבים סביר מאד להניח שהם לא יהיו גבוהים במיוחד.

הרמת חזה ללא שתל

משך ההחלמה

כשמדובר על החלמה מדובר על אינדיבידואליות מוחלטת. יש זמן החלמה ותהליך התאוששות שונה לכל מטופלת ומטופלת. ולכן, תקופת ההחלמה משתנה.

בעיקרון, הרמת חזה ללא שתל היות ואינה כואבת במיוחד מצריכה ארבעה ימים מאסיביים של החלמה. ניתן לחזור לעבוד עבודה שאינה פיזית בין שבוע ל10 ימים, ופעילות ספורטיבית רק לאחר חודש וחצי לערך.

העיקרון החשוב ביותר הוא לא להתאמץ יותר מדי. לא לרוץ, לקפוץ או לגרום לטלטול השדיים עד להחלמה מלאה.

לאחר שלושה ימים יוסרו התחבושות והנקזים, ואז ניתן יהיה להתקלח באופן מלא. עד אז, יש להתקלח אך ורק ללא הרטבת איזור החזה והחבישה.

שבועיים וחצי לאחר מכן אפשר יהיה להתקלח ואף להרטיב את איזור התפרים, לייבש היטב ובעדינות ולמרוח משחה אנטיביוטית. כמו כן, יוסרו הפלסטרים, יטושטשו הצלקות, וניתן יהיה למרוח ג'ל סיליקון על קווי התפר.

את חזיית ההחלמה יש ללבוש ביום יום ואך ורק אותה, גם בשעות הלילה, ולאחר חודשיים תוכלי לעבור לחזיות שהן ללא ברזלים. לאחר חמישה חודשים לערך, תוכלי לחזור להשתמש בכל סוגי החזיות שאת אוהבת.

חשוב לדעת, המנתח לא יכול לבצע את הניתוח לסימטריה מושלמת. כך שאם תראי הבדלים קטנים בין השדיים מדובר בתופעה נפוצה. הסימטריה לכל המקרים תהיה נאה ומספקת.

ובאופן כללי, גם המנתח המושלם לא יכול להגיע לסימטריה מושלמת, כך שאין באמת דבר כזה.

הרמת חזה ללא שתל – שאלות ותשובות

  • מה הסיכון בעישון לפני הניתוח?

סיגריות הן גורם סיכון מהותי מיכול לגרום להכשלת הניתוח. ולכן, מומלץ להפסיק לעשן חודש מראש לפני הניתוח, וחודש אחרי הניתוח.

  • לכמה זמן נשמרות התוצאות?

הרמת חזה ללא שתל הוא ניתוח מוצלח שהתוצאה שלו נשמרת לשנים רבות. נכון שהתוצאה משתנה עם הגיל, אך עדיין החזה נשמר יפה, אסתטי, זקוף ומתוח בהתאם לפגעי הזמן.

לרוב, הסימנים שנשארים לאחר הניתוח הם נאים ועדינים ולעיתים גם נעלמים לגמרי.

3/5 - (2 votes)
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: