המסת שומן בקור – כי אפשר גם אחרת

הנושא הכי מדובר כיום בתחום של ניתוחים פלסטיים הוא היכולת המופלאה של הטכנולוגיה החדשנית להביא אותנו למצב שבו אנחנו יכולים לחטב את הגוף בטיפולים. באמצעות המסת שומן בקור ובטיפול חדשני אפשר להיפטר משומן עיקש ולחטב את הגוף בלי להתחיל הליך פולשני וניתוחי.

לא סתם יש הרבה 'רעש' סביב הטיפול הזה שמצליח להגיע אל תאי השומן העקשניים שקשה להסיר בדיאטות אלו ואחרות, או באמצעות פעילות גופנית. הטיפול כל כך יעיל שאין אפילו צורך בימי החלמה.

המסת שומן בקור – בואו נדבר על זה

אנחנו יודעים מה אתם חושבים, אם זה לא פעילות גופנית או שינוי תזונה אולי איזה שיקוי טוב עם צמחי בריאות זה לא באמת אפקטיבי.

מה שלא כולם יודעים זה שהטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו ליהנות מחיטוב, מיצוק ועיצוב גם ללא כל זה. כמובן שמומלץ לשמור על רמת חיים בריאה. אבל אפשר לתת לכך בוסט קטן ואסתטי.

לא כולם מבינים מה ההבדל המהותי בין פעולה של שאיבת שומן לבין פעולה של המסת שומן בקור ועל מנת שתוכלו לדעת מהי הפעולה המתאימה לכם, חשוב שתדעו מה ההבדל בין השתיים:

  • שאיבת שומן

כשאתם מבררים על מנתח פלסטי מומלץ כדאי שתבדקו עמו היטב מה עדיף לכם. האם שאיבת שומן או האם המסת שומן היות ושתי אלו פעולות שונות.

שאיבת השומן היא למעשה פעולה שהביצוע הקלאסי שלה הוא למעשה ניתוח שאיבת השומן בין אם שאיבת שומן בבטן ובין אם במקומות נוספים בגוף. כיום, ניתן 'לשאוב' שומן גם דרך טכנולוגיות חדישות יותר כמו המסת שומן בקור או בחום, וגם הקפאת שומן.

  • המסת השומן בקור

המסת שומן בקור היא למעשה פעולה שממוססת את השומן. תאי שומן באופן טבעי רגישים לטמפרטורה קרה, ולכן, אפשר לבצע טיפול בלי לפחד מלפגוע בעור היות ורקמות העור חסינות יותר מתאי השומן. הטיפול נעשה בקור של -11 מעלות, ומסלק את תאי השומן העודפים מהגוף.

המסת שומן בקור – איך זה באמת עובד?

מאחורי טיפולי המסת שומן בקור יש עיקרון חשוב, תאי שומן הם פגיעים באופן טבעי לקור מאשר רקמת העור ולכן כאשר מבצעים המסת שומן , תאי השומן נפגעים ויוצאים החוצה מהגוף כפסולת.

את הטיפול מבצעים באיזורים בעייתיים של שומן עיקש שמסרב להתפרק בפעילות גופנית כלשהי, או בשינוי תזונתי.

לרוב המקומות הבעייתיים מתרכזים באיזורי הזרועות, מתניים, בטן תחתונה ועליונה והגב. וישנם גם מטופלים המשלבים ניתוח מתיחת ירכיים לאחר המסת שומן באיזור הירכיים הפנימיות והירכיים החיצוניות.

המסת שומן בקור מתבצעת לרוב על ידי צוות רפואי מוסמך ומיומן, או על ידי מנתח פלסטי המפעילים מכשיר מיוחד שמעביר קור אל תאי השומן מתחת לעור בצורה סלקטיבית.

כמובן, ללא פגיעה בתאי הגוף האחרים. הקור מקפיא את תאי השומן, מבודד אותם ובכך גורם להם להסתלק מהגוף לתמיד. ולכן המראה המתקבל באיזורים בהם מתבצעת המסת שומן בקור הוא מראה מחוטב, מעוצב ומפוסל.

המסת שומן בקור

המסת שומן בקור – מה שלבי הטיפול?

טיפול של המסת שומן בקור אורכו בערך כשעה. במהלכו, המטופלים נחים, קוראים, ואחרי הטיפול הם גם ממשיכים את היום שלהם כרגיל. זה לא ניתוח כמו מתיחת ירכיים או שאיבת שומן ואין כאן שום צורך בהתערבות של מנתח פלסטי או כל הליך פולשני אחר.

כל תכנית מותאמת בצורה אינדיבידואלית לכל מטופל או מטופלת ובהתאם למטרות הטיפול. בטיפול עצמו ישנם שני שלבים מרכזיים:

  • שלב ראשון בטיפול: מטרת השלב הראשון היא בעצם הפחתה של השומן על ידי ההקפאה שלו ודחיסת השומן עד שמסתלק באופן מוחלט מהגוף. המכשיר עובר על האיזור המבוקש ומבצע המסה באופן מבוקר בשליטה מלאה בפעילותו של המכשיר.
  • שלב שני בטיפול: השלב השני של טיפול המסת שומן הוא למעשה הפחתה של השומן בטיפול של עשר דקות נוספות שמטרתן היא למעשה חיטוב, מיצוק ועיצוב תאי העור שלאחר הטיפול.

הטיפול שאורך לערך שעה עם המכשיר משאיר סימן אדמומי במקום שבו בוצע. אדמומיות זו חולפת אך פעולת המסת השומן עוד מתבצעת מבחינת תאי השומן. אפשר לראות כבר תוצאות של המסת שומן לאחר כמה שבועות.

כדי להגיע לתוצאות סופיות, מומלץ לבצע טיפול המסת שומן עד שלושה חודשים על מנת להגיע לשביעות רצון החלטית.

המסת שומן בקור – שאלות ותשובות

  • איך תאי השומן נעלמים מהגוף?

המסת שומן מאפשרת המסה של תאי השומן הקפואים והלימפה בגוף מפרקת את התאים לאחר שאלו נספגים ובעצם מוציאה אותם החוצה כפסולת. הפעולה הזאת מתקיימת כמה שבועות ברצף בגוף, גם לאחר שהטיפול הסתיים.

  • תוך כמה זמן אפשר לסלק את מצבורי השומן העודפים?

לרוב לא מדובר בטיפול אחד שיעשה את העבודה. זהו לא טיפול שאיבת שומן שמוציא את השומנים באותו הרגע. המסת שומן בין אם בקור ובין אם בשיטה אחרת יכולה להראות תוצאות מאסיביות אך ורק לאחר כמה טיפולים, ורצוי עד שלושה חודשים.

  • איך שומרים על תוצאות הטיפול?

על מנת לשמור היטב על תוצאות הטיפול מומלץ להתנהל באורח חיים בריא. זה אומר בעצם תזונה בריאה, פעילות גופנית קבועה וחיים רגועים. טיפול זה אינו ערבות לכך שתאי השומן לא יחזרו לעולם, אורח חיים בריא, כן.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: