ניתוח פלסטי בחזה – בעידן של היום, חשוב לדעת הכל

הרבה נשים וגברים מרגישים לא בנוח עם גודל החזה שלהם.

ולכן, יש לא מעט אופציות הקשורות אל ניתוח פלסטי בחזה בין אם זו אישה המעוניינת להקטין או להגדיל, בין אם זה גבר המעוניין לבצע ניתוח גניקומסטיה ייעודי לגברים בלבד.

עבור נשים, הניתוחים מגוונים מאד ויכולים להחזיר אותן אל מראה חזה צעיר, שקוף, קטן או גדול ומתוח. הכל בהתאם לרצון המטופלת. ועבור גברים, הניתוח יכול לגרום להם לקבל את המראה של החזה השטוח והגברים שעליו הם חולמים.

ניתוח פלסטי בחזה – עולם הרפואה האסתטית במיטבו

המודעות העצמית עלתה באופן משמעותי בעידן הנוכחי, ולא בכדי. עולם הפלסטיקה חווה מהפכות חוזרות ונשנות בתחום הטכנולוגי ומאפשר לא מעט סגנונות של ניתוחים בתחום.

ניתוח פלסטי בחזה בין אם זוהי הקטנה חזה או הגדלת חזה וגם ניתוח הוצאת שתלי סיליקון המומלצים במצב של הגדלות חזה שעברו מעל 15 שנה מאז שבוצעו.

רוב הניתוחים המבוקשים בנושא של ניתוח פלסטי בחזה הם ניתוחי הרמת חזה. למרות שכיום גם יש אופציה עבור הרמת חזה ללא שתל בכמה שיטות.

יחד עם זאת, לא מעט נשים בוחרות עדיין בחיפוש אחר מנתח פלסטי איכותי לצורך ניתוח הרמת חזה שיעניק להן את החזה שהיה להן פעם בצעירותן. זוקף, צעיר, מתוח וללא עור נפול.

כיום כל כך קל לבחור ניתוח פלסטי בחזה המתאים לכם, ומגוון האופציות חייבות כמובן להיות מגובות על ידי צוות רפואי מוסמך, ביניהם כמובן גם מנתחים פלסטיים איכותיים ובעל מוניטין חיובי.

אם חלילה תהיו בידיים הלא נכונות חבל שיגרמו לכם נזקים, או עגמת נפש ארוכת טווח. בחרו בקפידה את אנשי המקצוע, ותקבלו את החזה החלומי שתמיד רציתם.

ניתוח פלסטי בחזה – איך תדעו לבחור מה נכון לכם?

בחירת ניתוח פלסטי בחזה היא לא בחירה של מה בכך. אתם לא בוחרים כאן רהיט, או תמונה חדשה לסלון.

אלא אתם בוחרים כאן את המקום בגוף שלכם שאתם מעוניינים שיראה באופן מסוים, ספציפי אפילו. וחשוב לפני הכל לעבור ולבחון מה מתאים לכם.

כשאתם עושים זאת, זכרו שיש כמה ניתוחים רלוונטיים. עבור נשים, מספר ניתוחים עבור מטרות משתנות, ועבור גברים ניתוח אחד ספציפי שבאמת משנה להם את החיים.

כל ניתוח כזה משפר את איכות החיים, רק חשוב לבחור לעשות אותו תחת הידיים הנכונות, והטובות ביותר.

ניתוח פלסטי בחזה

ישנם כמה ניתוחים רלוונטיים בניתוחי חזה:

  • גניקומסטיה

גניקומסטיה הוא ניתוח לגברים בלבד, שבא לטפל במראה חזה שאינו גברי ושטוח. זוהי תופעה שקיימת אצל גברים רבים בגלל בעיה הורמונלית בגוף והיא מביאה לכך שיש לחזה נוכחות מוגברת.

לעיתים, התופעה מופיעה גם בשל עודף משקל. זהו ניתוח קליל, הוא מתקיים עד שעתיים ואין החלמה ארוכה ממנו.

  • א-סימטריה

ניתוח א-סימטריה בא לטפל בשדיים שאינם באותו הגודל. למשל שד קטן יותר, או גדול יותר אפשר יהיה להתאימם אל הגודל של השד השני בקלות. אלו ניתוחים המשלבים ניתוחים פלסטיים לרוב, כמו הרמת חזה או הגדלת חזה. אך לא תמיד.

  • הקטנת חזה

ניתוח הקטנת חזה הוא אחד הניתוחים החשובים שלאו דווקא שייכים לחלק האסתטי, אם כי גם לרפואי.

כמובן שישנן גם נשים שמעוניינות בצד האסתטי, אך באופן כללי רפואי הניתוח משפר משמעותית את חיי המנותחות בכך שאין יותר כאבי גב, הן לא הולכות נפולות יותר בשל משקל החזה ובכלל, התחושה הכללית טובה יותר באופן משמעותי.

  • הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח שהמטרה היחידה שלו היא אסתטיקה נטו, התוצאה היא חזה גדול יותר, זקוף, מרזים ובמראה טבעי. אפשר לבצע אותו עם השתלת סיליקון או באמצעות שומן עצמי.

  • ניתוח הרמה

ניתוחי הרמת חזה הם ניתוחים מאד מבוקשים היות ומדובר בנשים שחוו לידות, הריונות, הנקות או ירידה מאסיבית במשקל ובשל אלו, החזה נפול. הניתוח מרים את החזה ומחזיר אותו למצב זקוף, ישר, מתוח עם עור מוצק כמו בצעירותו.

ניתוח פלסטי בחזה – שאלות ותשובות

  • האם יש סיכון בניתוח פלסטי בחזה?

בכל פעולה פולשנית ובטח לבטח ניתוחים יש סיכונים. בזמן פגישת הייעוץ עליכם לשבת ולשאול את כל השאלות המסקרנות אתכם, ולקבל גם מידע על כל הסיכונים האפשריים.

כמובן, שעליכם גם לעדכן את הרופא המנתח ואת הצוות הרפואי והמרדים על כל ההיסטוריה הרפואית, ניתוחים קודמים, רגישיות ואלרגיות. ובכך תתרמו בעצמכם להצלחת הניתוח ללא סיכונים.

  • איך מוצאים את המנתחים המתאימים?

ללא ספק יש מגוון של מנתחים פלסטיים איכותיים וצוותים רפואיים טובים. וזוהי שאלת השאלות בתחום, בכל תחום שקשור לרפואה אסתטית או לרפואה באופן כללי.

כשאתם מחפשים את האנשים המתאימים עשו זאת לפני הכל, לא לבד. תמיד טוב שיש לכם עוד עין שרואה ועוד אוזן ששומעת. בקשו המלצות חוות, שוחחו עם לקוחות הווה ועבר ובקשו גם לראות תמונות של לפני ואחרי.

כמו כן, חשוב שתבקשו לראות תמונות של צלקות על מנת להבין עד כמה הצלקות משמעותיות לאחר הניתוח, ובכלל, מתי הן חולפות ואם בכלל.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: