שאיבת שומן בבטן – כל מה שאתם צריכים לדעת 

לא אחת אנחנו שומעים על סיטואציה שבה אנשים ששינו לחלוטין את אורח החיים שלהם לאורח חיים בריא, עדיין לא מצליחים להיפטר משומן עיקש בכל מיני מקומות בגוף.

זה לא בגלל שהם לא עושים משהו נכון, אלא בגלל שזו דרכו של הטבע וישנו שומן שקשה להיפטר ממנו גם אם אנחנו עושים הכל ממש לפי הספר, אוכלים נכון, מתעמלים נכון, וחיים ונושמים נכון.

כאן נכנסים לתמונה ניתוחים פלסטיים. הליך של שאיבת שומן בבטן שמביא לתוצאות נהדרות, בשילוב כמובן המשך אורח החיים הבריא. כל מה שאתם צריכים לדעת על ההליך, כאן.

שאיבת שומן בבטן – למי היא מתאימה?

הבטתם במראה ולא הייתם מרוצים ממראה הבטן שלכם, זה בסדר. מותר לכם, זו זכותכם, ואם אתם מעוניינים לבצע שינוי אסתטי או קוסמטי, אין שום סיבה שלא תרגישו בנוח לעשות זאת.

יחד עם זאת, כמו כל ניתוח, או הליך אסתטי, חשוב להבין למי ההליך או הניתוח מתאימים ולבצע התאמה מלאה על מנת למנוע עגמת נפש. גם עבור אותו מנתח פלסטי ברמה המקצועית ובטח לבטח עבור הלקוחות. הפרמטרים הרלוונטיים עבור ההתאמה האישית הם:

  • בני עשרים, עד ארבעים וחמש.
  • בעלי עור גמיש ובריא.
  • בעלי עודף משקל שלא עולה על 10% מהמשקל האידיאלי המותאם אישית.
  • בעלי אחוזי שומן תקינים המחפשים עיצוב גוף.
  • בעלי עודף שומן בטני בלבד שאי אפשר להסיר בשינוי אורח חיים או פעילות ספורטיבית.

חשוב לדעת שניתוח או הליך שאיבת שומן בבטן בין אם על ידי מנתח פלסטי ובין אם על ידי שאיבת שומן ללא ניתוח או מתיחת בטן לא מוריד מאחוזי המשקל בכל הגוף.

למעוניינים בהליך המתאים לכל הגוף, כאן זה כבר מצריך התערבות רפואית של דיאטנית, שינוי אורח חיים טוטאלי ותזונת המותאמת גם לפעילות גופנית.

שאיבת שומן בבטן

שאיבת שומן בבטן – לא חייב ניתוח

בכל שנה אלפי גברים ונשים עוברים הליך של שאיבת שומן ללא ניתוח מה שהופך את חייהם לאיכותיים יותר. החדשנות הרפואית כיום מאפשרת לנו לעבור שאיבת שומן ללא ניתוח, כתחליף איכותי לסיטואציה הפולשנית של ניתוח על ידי מנתח פלסטי נבחר.

אם כך, אפשר להבין, שמדובר בתהליך אסתטי וקוסמטי שאינו יכול, וגם לא צריך, להיקרא ניתוח.אם אנחנו מדברים על למשל המסת שומן או המסת שומן בקור חשוב שנדע שזה אינו אותו תהליך כמו שאיבת שומן ללא ניתוח וישנם הבדלים. שאיבת שומן בבטן יכולה להתבצע במגוון של דרכים.

כדי להבין טוב יותר, נבין מהו ניתוח עבור שאיבת שומן בבטן ומהי שאיבת שומן באופן כללי:

  • ניתוח לשאיבת שומן

זהו התהליך הקלאסי הכירורגי הפולשני. הניתוח מתקיים על ידי מנתח פלסטי שנבחר בקפידה. אותו מנתח מבצע חתכים קטנטנים להחדרת צינורית לשאיבת השומן וזו שואבת את השומנים מחוץ לגוף, וכך אחוזי השומן בגוף הופכים פחותים. היות ומדובר בניתוח, על המטופלים לצפות לתקופת התאוששות לא פשוטה.

  • שאיבה שאינה עם ניתוח

שאיבת שומן ללא ניתוח זהו למעשה הליך קוסמטי, אסתטי המסלק שומנים מהגוף. הוא אינו כרוך בפעולת שאיבה. בתהליך זה אין מעורבות של מנתח פלסטי אלא של צוות רפואי ואותה שאיבת שומן בבטן מתבצעת באמצעות מכשירים ספציפיים של גלי רדיו או לייזר הממיתים את תאי השומן באיזור הבטן.

הפעולה יכולה להתבצע באמצעות המסת שומן בחום או המסת שומן בקור כאשר בשתי הסיטואציות המכשירים מפיקים טמפרטורות שונות להמתת תאי השומן. פעולה זו לא פוגעת כלל בעור.

בכל סיטואציה שבה אתם בוחרים מנתח פלסטי עבור שאיבת שומן בבטן או עבור כל תהליך אחר, מומלץ תמיד לקבל המלצות וחוות דעת על המנתח. אחרי הכל, הכי חשוב שתהיו בידיים טובות.בקשו המלצות מחברים, משפחה, מאנשים שאתם יודעים שעברו תהליך של מתיחת בטן או שאיבת שומן וחוו את ידיו של מנתח איכותי.

כיום בעידן הדיגיטלי ישנן גם פלטפורמות ייחודיות לצורך הסיטואציה הזאת, ויש בה גם חוות דעת אותנטיות ורלוונטיות. כשאתם ניגשים אל הפגישה הראשונה לאחר שיחת הטלפון הראשונית שביצעתם, אל תעשו זאת לבד.

קחו עמכם חבר או חברה טובים. בן או בת זוג, או אפילו משפחה. חשוב שתהיה עוד עין בוחנת, עוד אוזן שמקשיבה, וליווי אוהב. כי לא מדובר בהחלטה שגרתית.

שאיבת שומן בבטן – שאלות ותשובות

  • מהם הסיכונים בניתוח עבור שאיבה של שומן מהבטן?

כמו בכל ניתוח, ישנם כמובן סיכונים. זיהומים, תופעות לוואי שונות, תקופת התאוששות ארוכה, התנפחויות ועוד. מומלץ ואף רצוי אם עוברים תהליך ניתוחי לבדוק את הכל מול המנתח הפלסטי הנבחר.

  • האם התהליך מעלים סימנים על העור?

לא, התהליך לא יכול להעלים סימני מתיחה, עודפי עור או צלוליט. אבל אפשר כן לשלב מתיחה, פעילות ספורטיבית. ובדקו איזה עוד פעולות אסתטיות יכולות להשתלב עם התהליך.

  • איזה מחלות רקע לא מאפשרות לבצע את התהליך?

התהליך לא מאפשר לאנשים בעלי מחלות לב, סוכרת או בעלי מערכות חיסוניות חלשות לבצע אותו. אם הנכם מעשנים תתבקשו להפסיק את העישון כמה שבועות לפני ביצוע התהליך.

אנו מדברים על תהליך ניתוחי. במידה ומאתם מבצעים תהליך שאינו ניתוחי, שם כבר תוכלו לבדוק היטב עם הצוות הרפואי מה מתאים לכם ומה לא, בהתאם כמובן למחלות הרקע הרלוונטיות לכם אישית.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: