שאיבת שומן ללא ניתוח – זה לא חלום, זאת מציאות

כל כך הרבה נשים וגברים שנלחמים בהורדה במשקל במהלך חייהם נתקלים בשומן עיקש במקומות ספציפיים בגוף שפשוט מסרב להתמוסס ולהיעלם ולכן הם נאלצים לעשות ניתוחים פלסטיים.

לא מעט אנשים חולמים על שאיבת שומן, אך חוששים מהפרוצדורה הניתוחית ובכך ממשיכים בחייהם כאשר הם סובלים משומן עיקש שהם אינם אוהבים.

בדיוק לשם כך נוצר תהליך חדשני של שאיבת שומן ללא ניתוח המאפשר אופציות שונות לשאיבה, ללא חשש שהשומן יחזור, ועם תוצאות החלמה מהירות.

שאיבת שומן ללא ניתוח – זאת זכות להרגיש טוב עם עצמכם

ללא שום ספק, אחד הנושאים החמים ביותר כיום בעולם המתקדם והחדשני של ניתוחים פלסטיים הוא נושא של שאיבת שומן בכלל, וכמובן שאיבת שומן ללא ניתוח בפרט.

שאיבת שומן באמצעות המסת שומן מאפשרת לנו כיום לחטב את הגוף בטיפולים אסתטיים במקמות בהם ספורט ותזונה פשוט לא מצליחים. התהליך עצמו כמובן גם דורש מאיתנו פעילות גופנית, אורח חיים בריא ותזונה נכונה.

אך למעשה, שאיבת שומן בבטן באמצעות המסת השומן לצורך העניין בין אם המסה בקור ובין אם המסה בחום היא לא פעולה פולשני.

בנוסף, אנחנו גם חווים החלמה קלה יותר וחזרה לשגרה ללא נפיחויות, זיהומים, הסתבכויות ועוד סיטואציות שעלולות להופיע במהלך ניתוח פולשני.

שאיבת שומן ללא ניתוח – הצד הרגשי

השמועה אומרת שאם אנחנו לא מבצעים פעילות גופנית כלל, שינויים בתזונה או דואגים לשתות תה מיוחד לחיטוב הגוף אנחנו לא באמת יכולים למצק ולחטב את הגוף.

אך עולם האסתטיקה שובר את כל השמועות הללו ובאמצעות טכנולוגיה איכותית הוא מאפשר לנו ליהנות ולהשתכלל בשנים האחרונות. ומיום ליום אף יותר.

עיצוב וחיטוב באמצעות ספורט מאסיבי מדי עלול להיות מתיש, יחד עם זאת, שילוב של שאיבת שומן בבטן ללא ניתוח עם אורח חיים בריא, בתזונה איכותית ובאנרגיות טובות במידה הנכונה יכולים להיות המפתח לחיים מאושרים יותר.

מהי שאיבת שומן בניתוח ומהי שאיבת שומן ללא ניתוח

התהליך של שאיבת שומן בתהליך ניתוחי ותהליך של שאיבת שומן ללא ניתוח הם שני תהליכים מבלבלים, ולא כולם מבינים מהו ההבדל ביניהם.

ראשית, נאמר, שתהליך של שאיבת שומן בניתוח הוא ניתוח פלסטי לכל דבר המתבצע על ידי מנתח פלסטי מוסמך ובעל נסיון וותק בתחום.

היות ושני התהליכים מעט מבלבלים, חשוב לעשות בהם סדר:

  • שאיבת שומן בתהליך ניתוחי

שאיבת שומן בניתוח זהו למעשה תהליך פולשני וכירורגי שנועד לצמצם את היקפי הגוף באזור הבטן, הישבן והירכיים בעיקר.

ישנם מקרים בהם מבצעים את שאיבת השומן גם בחלקים נוספים בגוף אך חשוב לציין שלא מדובר בתחליף לדיאטה או לאורח חיים בריא. מטרת השאיבה היא לאפשר יכולת להיפטר משומן עיקש שאי אפשר להסיר בתהליך של הרזיה רגילה, או פעילות ספורטיבית.

זוהי פעולה שונה לגמרי מפעולה של המסת שומן בקור או בחום והיא נחשבת לפעולה פולשנית ששואבת את השומן דרך צינוריות במספר מקומות במקביל.

  • שאיבת שומן ללא שום ניתוח

שאיבת שומן ללא ניתוח היא פעולה שאינה פולשנית כלל, וכוללת את המסת השומן

  • המסת שומן

המסת השומן בין אם בקור ובין אם בחום גורמת לתאי השומן להתמוסס באופן טבעי ובכך להיעלם ולא לחזור. היות ושאיבת שומן באיזורים מסוימים אכן לא גורמת לתאי השומן לחזור אליהם, חשוב לשמור על פעילות גופנית ותזונה נכונה על מנת לצור איזון גופני נכון ומתאים.

שאיבת שומן ללא ניתוח

איך מתבצע תהליך של המסת שומן

טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח, או בשמם השני, המסת שומן הם בעלי עיקרון מהותי הם תאי שומן פגיעים הרגישים באופן טבעי לקור או לחום ולכן כאשר ממיסים אותם, תא השומן נפגע ומסתלק מהגוף.

את הטיפולים ממקדים באיזורים שבהם השומן עיקש ואף מסרב להתפרק בצורות טבעיות כמו תזונה, או ספורט. כאשר המקומות היותר בעייתיים הם המותניים, הבטן, הזרועות והגב.

יש מטופלים שבהם הבטן היא עם ריכוז אחוזי שומן גבוה וניתן לשלב טיפולי מתיחת בטן לאחר הטיפול. אך לניתוח של מתיחת בטן יש גם חוקים משמעותיים מבחינה תקופתית וחשוב להתייעץ עם מנתחים פלסטיים וצוותים רפואיים.

התהליך של המסת השומן מתבצע על ידי צוותים רפואיים מוסמכים ובעלי מיומנות איכותית. הצוותים מפעילים מכשור מיוחד עליהם עברו הכשרות והסמכות, וגורם להמסת תאי השומן ולגוב מוצק, מחוטב ומתוח כמו שתמיד רציתם.

שאיבת שומן ללא ניתוח – שאלות ותשובות

  • איך מוצאים צוות רפואי מיומן עבור שאיבת שומן?

כשמדובר בתהליך ניתוחי או תהליך אסתטי שבו מעורבים רופאים, מנתחים או צוותים רפואיים מיומנים עלינו לקחת בחשבון את כל הריזיקות, ולחפש את האנשים הטובים ביותר בתחום.

בקשו המלצות, בדקו חוות דעת, גשו ודברו עם לקוחות עבר ולקוחות הווה וקבלו את האינדיקציה הטובה ביותר לתהליך. וכמובן, אל תגשו לבד אל ההתייעצויות.

  • כמה ימי החלמה צריך מהתהליך?

לרוב אין הרבה ימי החלמה ואפשר לחזור לפעילות מלאה כולל לעבודה. המסה היא פעולה בטיחותית שלא כוללת בתוכה נפיחויות או צלקות. יחד עם זאת, מדובר בנושא מאד אינדיבידואלי ויש לקחת בחשבון שכל מקרה לגופו.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: