ניתוח מתיחת בטן – הזכות להרגיש טוב עם עצמך

הסברה הגורפת שאומרת שזה בסדר לקבל את עצמך כמו שאתה, היא נפלאה. לאהוב את עצמכם זה הכי חזק שיש, יחד עם זאת מה קורה אם אתם עדיין, למרות הכל, לא מרוצים? העידן הנוכחי הביא איתו הרבה מאד יתרונות. כך למשל הפך ניתוח מתיחת בטן לניתוח מבוקש, ויש לכך סיבה.

לא כולם מצליחים להיפטר מעודפי השומן בבטן, או מהעור הנפול בשל סיבות אלו ואחרות שהחיים הביאו. ולכן ניתוחים אלו יכולים להוות פתרונות נהדרים כמובן בשילוב של שינוי אורח החיים. כל הפרטים כאן.

ניתוח מתיחת בטן – יש דבר כזה

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח פלסטי המביא לבטן מתוחה, שטוחה וצעירה. מתיחת בטן הוא ניתוח מבוקש במסגרת ניתוחים פלסטיים אלו ואחרים ויש עליו לא מעט מידע שחשוב לדעת.

הצורך בניתוח זה מגיע לאחר ירידה מאסיבית במשקל, הריונות המביאים לעור נפול של הבטן ולסימני מתיחה או פשוט כי זו צורת הבטן.

עודף העור גורם לנו להרגיש לא מרוצים מהגוף שלנו, גם אם הצלחנו בתהליך הרזייה איכותי, ולרובנו קשה להשלים עם הסיטואציה שבה העור נפול ומדולדל, וישנם סימני מתיחה רבים על הבטן.

מנתח פלסטי מומחה בתחום יוכל להציג לכם עבור ניתוח פלסטי מסוג זה מספר שיטות איכותיות לביצוע. אבל רגע לפני כן, כדאי שנבין בדיוק מהי מהות הניתוח, ומהי בעצם מתיחת בטן.

ניתוח מתיחת בטן – מהי אותה מתיחת הבטן שכולם מדברים עליה?

ניתוח מתיחת בטן בא לטפל בעודפי העור שנוצרים כשהעור נמתח ולאחר מכן ישנה ירידה של נפח הבטן, מכמה וכמה סיבות. על מנת להסיר את עודפי העור הללו יש לבצע על ידי מנתח פלסטי ניתוח פלסטי הנקרא מתיחת בטן ומטרתו הסרת עודפי העור. הניתוח נעשה בעיקר אחרי לידות, או ירידה דרסטית במשקל. כאשר הוא מתאים גם לנשים וגם לגבירם.

כשאתם מבררים על מתיחת בטן בין אם זוהי מתיחת בטן ללא ניתוח ובין אם בשיטת ניתוח חשוב שלפני הכל תדעו שאתם מגיעים אל מנתח פלסטי מומחה בתחומו. מומלץ להגיע אל אנשים מומחים, מומלצים ובעלי וותק ונסיון בתחום עליהם ישנן ביקורות איכותיות וחיוביות.

מה הכי חשוב לבדוק פיזית לפני שניגשים לניתוח?

אם הגעתם כבר לשלב שבו אתם אחרי שיחת טלפון עם מנתח פלסטי וקבעתם פגישה, מומלץ אם כן לבדוק את הדברים הבאים:

  • יש לבדוק את כמות עודפי העור
  • בנוסף יש לבדוק את חוזק דופן הבטן
  • חשוב לדעת אם יש בקע בדופן הבטן, או לפחות אם גם היה בעבר.
  • אם יש עודפי עור בירכיים החיצוניות, הפנימיות ובגב, כדי לקבל אינדיקציה על כמות עודף השומן בגוף.

פרטים אלו יסייעו לגבי שיטת הניתוח ואורכו כמובן כמו כן, את הניתוח מומלץ לקיים חצי שנה אחרי התייצבות משקל בסיום של תהליך ירידה במשקל, או לאחר שהנשים מסיימות ללדת. היות ומדובר בניתוח שהוא לא מחליף שום תהליך ירידה במשקל או ספורט, חשוב לדעת שכל ניתוח מתיחת בטן מחייב תחזוק ושמירה על ידי אורח חיים בריא.

ניתוח מתיחת בטן

איזה סוגי ניתוחים קיימים?

  • מיני מתיחה

ניתוח פלסטי מסוג מיני מתיחה הוא ניתוח שהמטרה שלו היא למעשה חיזוק של דופן הבטן, יותר ממה שהסרת עודפי העור. אך אם ישנם כאלו, כמובן שיסירו אותם בניתוח. מנתח פלסטי מבצע חתך רחב יותר במקרה זה ולפעמים גם אין צלקות סביב הטבור בשיטה זו.

  • מתיחה רגילה

מתיחת בטן קלאסית שהיא ממש ניתוח מתיחת בטן עליו כולם מדברים היא ניתוח פלסטי שמתקיים דרך חתך בבטן התחתונה. בניתוח מסירים עודפי שומן, מהדקים את דופן הבטן ואפשר גם לשלב בניתוח הזה ניתוחים פלסטיים של שאיבת שומן. כאמור, מומלץ לבחור מנתח פלסטי מומחה בתחומו.

  • מתיחה היקפית

ניתוח פלסטי מסוג זה הוא ניתוח מתיחת בטן המסיר עודפי עור שנמצאים באיזור הבטן התחתונה, הגב והמותניים ואפשר לשלב אותו גם עם ניתוחים פלסטיים של מתיחת ירכיים חיצוניות. ניתוח זה מושלם עבור אנשים שירדו באופן משמעותי במשקל.

  • ניתוח עם צלקת מרכזית

הניתוח הספציפי הזה מטפל בעודפי עור ומתאים למטופלים שיש להם כבר צלקת קודמת אנכית בבטן. או למטופלים עם עודף עור משמעותי במרכז הבטן, בנוסף לעודפי העור בבטן התחתונה.

ניתוח מתיחת בטן – שאלות ותשובות

  • מה ההנחיות לאחרי הניתוח?

חשוב לפני הכל לשאול את השאלה הזאת את אותו מנתח פלסטי שבחרתם. כך תוכלו לקבל הנחיות ספצפיות לגביכם. באופן כללי, ההחלמה מניתוח של מתיחת בטן יכולה להיות קצת מורכבת.

יהיו כאבים, ובשבועיים הראשונים תצטרכו חגורת בטן. ישנם גם נקזים שצריך שישארו לאחר הניתוח להוצאת נוזלים. מומלץ לקחת מראש חופש של שבועיים לערך.

  • האם יש סיכונים?

בכל ניתוח פלסטי יש סיכונים, וחשוב שתדעו אותם. לכן כאשר אתם יושבים עם מנתח פלסטי וסוגרים איתו את כל התכנית עבור הניתוח, מומלץ שתוודאו מהם הסיכונים ותספרו לו על הרקע הרפואי שלכם.

  • האם יש בדיקות שצריך לבצע לפני קיום הניתוח?

המנתח שלכם ידאג לשלוח אתכם לכל הבדיקות הרלוונטיות. לרוב, הבדיקות עבור ניתוחים הם בדרך כלל נושא של קרישיות יתר, האם היו ניתוחים קודמים, בדיקות דם כלליות, בעיות קרדיולוגיה ועוד.

Rate this post
רוצים לחזור לפסקה מסויימת?
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך: